Już wkrótce Spółka Koleje Mazowieckie wprowadzi nowy kanał sprzedaży biletów – przez Internet. Podróżni, bez wychodzenia z domu, w szybki i bezpieczny sposób będą mogli kupić bilet na podróż pociągami KM.

System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. W systemie dostępne będą bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag.

Główną zaletą serwisu jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości mms.

– Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez Internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka” – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Spółki – Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów.