OBROTY

Spółka Mercedes-Benz Polska odnotowała w 2011 roku obroty w wys. 2.449 mln PLN, co oznacza wzrost o 14,8% w porównaniu do 2010 (2.132 mln PLN).

ZWIĘKSZENIE UDZIAŁÓW NA RYNKU SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, WZROST SPRZEDAŻY POJAZDÓW UŻYTKOWYCH

1. Samochody osobowe Mercedes-Benz

Mimo trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym w Polsce (-12,2 %), dział samochodów osobowych Mercedes-Benz Cars (Mercedes-Benz, smart) osiągnął bardzo dobrą sprzedaż, obejmując tym samym pozycję lidera w klasie premium. Łączna suma zarejestrowanych pojazdów osobowych Mercedes-Benz to 4862 egzemplarze. Rok 2011 był również rewelacyjny dla marki smart, która zakończyła ten okres z wynikiem 111 zarejestrowanych pojazdów. To daje 73,4-procentowy wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

Rok 2011 był bardzo ciężkim okresem. Widać to w raporcie Cepik, który wskazał, że w zeszłym roku rynek poszedł ostro w dół. Nas cieszy to, że niemo braku „kratk” udało się nam szybko dostosować do potrzeb rynku oferując szereg ciekawych propozycji dla naszych klientów. To wszystko spowodowało, że Mercedes-Bez Polska nie tylko zakończył rok z rewelacyjnym wynikiem, ale również osiągnął pozycji lidera wśród marek Premium na polskim runku.– mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.