Dzięki wyróżniającej się sylwetce oraz osiągom oferowanym przez napęd 4×4, Peugeot 4008 odpowiada oczekiwaniom wymagających klientów zainteresowanych coraz bardziej popularnym segmentem samochodów użytkowo-terenowych. Zgodnie ze strategią rozwoju nowej gamy Peugeot, model 4008 pojawi się w pierwszej kolejności na rynkach pozaeuropejskich, które mają stanowić aż 70% jego sprzedaży.

Międzynarodowa gama

Światowa premiera

Peugeot 4008 będzie sprzedawany w ponad 50 krajach, konkurując „w sercu” dynamicznie rozwijającego się segmentu C na światowym rynku samochodów terenowo-użytkowych typu SUV.

4008, którego światowa premiera będzie miała miejsce podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie, wejdzie do sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich w kwietniu tego roku. Początkowo będzie oferowany w Rosji i na Ukrainie, a następnie m.in. w Chinach, Australii, Nowej Zelandii, Argentynie, a od maja również w Europie.