Marka wprowadza nową politykę nazewnictwa, stworzoną w oparciu o centralną cyfrę „0”, aby spełnić oczekiwania klientów na wszystkich rynkach, na których sprzedawane są samochody Peugeot. W ramach strategii międzynarodowego rozwoju, firma wybrała ostatnią cyfrę „1” jako oznaczenie modeli kierowanych do nowych klientów, natomiast przyszłe modele nowych generacji będą na stałe miały w nazwie ostatnią cyfrę „8”.

Peugeot zapoczątkował tradycję trzycyfrowego oznaczania swoich samochodów w oparciu o środkową cyfrę „0” w 1929 roku, wraz z debiutem rynkowym modelu 201*.

Struktura systemu nazewnictwa wykorzystywanego przez Peugeot w swojej historii przedstawia się następująco:
– środkowa cyfra „0” oznacza, iż model należy do marki Peugeot,
– pierwsza cyfra w nazwie reprezentuje wielkość samochodu,
– ostatnia cyfra informuje o generacji pojazdu.

System ewoluował pod koniec lat dziewięćdziesiątych XX wieku, kiedy to w nazwie pojawiły się dwie litery charakteryzujące typ nadwozia (CC i SW), natomiast od roku 2005 dodatkowa cyfra „0” umieszczona w środku wskazuje modele o podwyższonej strukturze nadwozia, takie jak 3008 czy 5008.