no więc własnie. Od 2 lat jezdzę stałym 4×4 i wiem jaka jest róznica z FWD. Równiez na asfalcie a zwłaszcza po deszczu, w zimie itd… i boje się że haldex to taka przedninapędówka, nie wiem własnie jak to sie zachowuje w czasie ostrego przyspieszania po mokrym, jak szybko tył dostaje napęd (podobno do 100% na tył moze być przekazane).

Tak BTW stały napęd 4×4 daje coś z czego posiadacze FWD i RWD nie zdają sobie sprawy -NIGDY w ŻADNYM aucie tyle nie wytrzymały mi opony. 150 tys zrobione na 2 kompletach – zimowym i letnim a zimowe dalej są w stanie zrobić co najmniej 30 tys 🙂

Jak jezdziłem FWD to opony starczały na 40 tys max

a teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kasę nie bedzie w audi:

– przednia szyba podgrzewana

– fotele podgrzewane

– gniazdko 230V

-zintegrowae foteliki dla dzieci

– czujniki parkowania

– rolety z tyłu

– adaptacyjna regulacja zawieszenia

– hak

– bezkluczykowość 🙂

– dwustrefowa klima

– 25 mm wyżej 😀

– i pare innych mniej ważnych

tego na pewno w audi nie bedzie bo wywinduje cene do wielkosci nieakceptowalnych 🙂 nie mówie że audi to golas – ma to co najwazniejsze: automat, tempomat, klima i dobre swiatła.

Tylko zabija mnie ten przeswit którego nie ma. Jakbym miał tam z 17-18 cm pod podłogą to bym sie nie wahał a tak głupia dziura na drodze z Łyszkowic do Głowna i czekam na lawete 🙁

A4 ma 143 mm



Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.