@xarte – „brzydkie i słabe. 400 koni? 4,6 do setki? jak w volkswagenie…”

Pokaż mi Volkswagena który robi pętlę Nurburgringu w 8:19??? Nie wiem czy słyszałeś ale konie mechaniczne nie oddają możliwości auta, przykład?? np. Radical SR8

@xarte – „ale nie są to jakieś porażające osiągi – w sensie – inne marki mają to w standardzie a nie w jekiejś serii tunerskiej.”

Po pierwsze to wersje V to nie są wersje „tunerskie” (cokolwiek to oznacza) tylko fabryczne (tak jak M GmbH jest firmą zależną od BMW tak V jest firmą zależną od GM). Po drugie to jakie marki mają takie osiągi w standardzie??? Porsche? Lotusy? bo na pewno nie Audi, BMW, Merc, Lexus, one w (jak to nazywasz) „standardzie” mają silniki od 160 – 200KM…

@Gbur – „Stylistę pożyczyli od Ssangyong’a?” Jasne, w końcu Ssangyong też ma 4ry koła…

Jeśli toś ma obiekcje co do jednostek GM to polecam zobaczyć co może wyśmiewana przez was jednostka z Corvetty i nie chodzi tu o denne komentarze Clarksona, tylko o niespotykaną elastyczność tej jednostki, którą Clarkson bardzo umiejętnie pokazał…